Sunday, November 21, 2010

Hebahan Mukhayyam Khoriji 2010

Assalamualaikum sahabat-sahabat yang dirahmati Allah sekalian... Untuk pengetahuan anda semua, K-PPUKM akan menjalankan sebuah program best pada 27-28 ne di kem Sri Raudhah Gombak.

Program Mukhayyam Khoriji 2010

Mukhyyam itu adalah perkhemahan dari segi bahasa arabnya dan Khoriji tu pula ialah outdoor (senang cerita, perkhemahan outdoor)

Oleh itu, berbeza dengan post perkongsian kita, kali ni kita buat hebahan dulu.. Selalunya tahu-tahu je program dah lepas, tinggal nak kongsi je, entah bila diorang plan nak pegi tu,so kali ni kitaorang bagitau awal-awal sebagai promosi. Kami masih lagi membuka penyertaan buat masa ini. Jika penyertaan ditutup, akan di post di blog ini juga. Jadi sementara masa masih ada, jom lah join kami! :D

Ini gambar-gambar dari pre-visit kami baru-baru ini. Mungkin nampak mcm basah-basah je, yelah, musim hujan. Air pun keruh. Tapi tak mengapa, keindahan ciptaan Allah itu tetap terserlah~~ (^-^)

Ini sebenarnya pintu belakang, kami silap masuk plak...


Ne baru sungai de je, belum tunjuk lagi air terjunnya.... :D
Barbeque anyone?
I think this is suppose to be the surau...
Swimming pool!!!dont worry, diorang akan bersihkan air tu nanti..Air de dari bukit,tu yg sama kaler dgn air kat sungai tadi



Tandas dia bersih dan kemudahan dia mencukupi
Tempat tidur yg selesa
Tangga utk turun ke sungai
Boleh buat refleksologi lagi..
In my opinion, for an outdoor camp, this place is considered beautiful...

So macamana? Ada rasa macam nak pergi tak? Apa yang ditunggu lagi, maklumkan pada naqib/ah anda hari ini juga!! :DD

Antara aktiviti menarik: Jungle trekking, explorace, barbeque, masak2, sambutan birthday, dan pengisian oleh VIP-VIP kita.

Aktiviti akan dikonfirmkan kemudian, akhir kata:

YUK PERGI MUKHAYYAM KHORIJI!

No comments:

Post a Comment